Donderdag 14 april 2016 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Donderdag 14 april 2016 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Donderdag 14 april 2016

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

14 April 2016 | Nederland, Nijmegen

Vanmorgen, nadat ik was opgestaan zat er een eekhoorn in de boom achter het huis van Cornelia en Rick. Rick voert ze. Meest zijn er twee, maar vanochtend was er één.
Cornelia geeft Healing Toa trainingen. Ik heb heel mooie gesprekken met haar gehad. Zij heeft mij weer veel wijsheden aangereikt, waar ik op mijn reis wat aan heb.
Om 8.30 uur vertrokken uit Arnhem. Onderweg kwam er een fietser naar met toe en vroeg: Ga je naar Santiago de Compostela? Hij heet Kees en had mij herkent aan de schelp op de rugzak.
Hij had 15 jaar geleden naar Santiago de Compostela gefietst in 21 dagen.
Ik heb van Jacomien, waar ik enkele dagen geleden logeerde, een Lobello stift gekregen voor mijn lippen. Ze dacht dat hij transparant was, maar hij was rood. Zo lief ik vanmorgen door Arnhem met rode lippen, net als een travestiet.
Het was vandaag een prachtige zonnige dag, mijn lichaam houdt zich heel goed. Ik herstel heel snel.
Vanmiddag om 14.00 uur stond ik voor het NS-station in Nijmegen.
Ton en Gemma hebben mij daar op gehaald.
Ton en Gemma hebben een boerderijtje in Giethoorn, tegenover Bart en Gabrielle, maar ze wonen in Elst. Ze zijn inmiddels heel goede vrienden geworden. Het weerzien was hartverwarmend. Ze verwennen mij ongelooflijk.

Even een algemeen bericht. Allen heel hartelijk bedankt voor jullie leuke en lieve reacties op mijn blog. Ik ben daar heel blij mee, en ze doen me goed. Nu heb ik geprobeerd om er paar te beantwoorden, maar dat lukt me niet. Ik krijg een bericht terug dat mijn antwoorden niet overkomen, en dat ik een antwoord moet mailen naar een ieders persoonlijke mailadres. Nu is dat nogal een gedoe met zo'n kleine smartphone.
Dus wil ik voorstellen dat, als jullie een vraag hebben, ik die dan zal beantwoorden in mijn volgende verslag.
Blijf dus reageren op mijn blog, ik waardeer dit zeer, ook al krijg je geen bedankje. Weet, dat ik er heel blij mee ben.

  • 14 April 2016 - 20:05

    Hein:

    Joop, leuk om te zien dat ie goed gaat. We blijven jou volgen.

    Hartelijke groet van ons.

  • 14 April 2016 - 20:17

    Saskia:

    Travestiet Johanna! Hahaha!

    Superleuk om dit te lezen! Aan het eind van de dag ben ik altijd heel nieuwsgierig hoe je dag was. Zo leuk om op deze manier met je mee te gaan!

    Fijn dat je lichaam het zo goed doet! Wat een zegen! Fijne tijd bij je vrienden lieverd! Xxx

  • 14 April 2016 - 20:22

    Gemma :

    Het is heel leuk van jou dat wij precies weten waar je vandaag gezeten hebt We waren ook heel blij dat wij voor jou iets konden doen. Wij blijven je ook goed volgen.Lieve groetjes van ons

  • 14 April 2016 - 20:50

    Geert:

    'k Heb nog wel een paar oorbellen voor je. Goed voor Spanje om daar dan de flamingo te dansen.
    Maar alle gekheid op een stokje. Er blijkt een solide Heetebrij op pad te zijn. Sterk!
    En, genietend van het leven. Ga zo voort.

  • 14 April 2016 - 21:26

    Herman:

    Hoi Joop,
    Goed te horen dat het je goed gaat.
    Waar denk je zaterdag rond de middag te lopen? Of waar eindigt je tocht zaterdag?
    Wie weet kunnen we elkaar ontmoeten voor een lunch.

  • 14 April 2016 - 21:56

    Ina:

    Hoi Joop.
    Knap hoor ik doe het niet na. Veel waardering. Ga zo door en blijf genieten.

  • 14 April 2016 - 22:09

    Bas:

    Ik had wel graag even die foto gezien van jou met rode lippen, pa. :-) Blij dat je lichaam goed herstelt! Ga zo door. :-)

  • 15 April 2016 - 09:54

    Jan En Tinie:

    Joop wat fijn dat het zo goed gaat.
    Fijne vrienden die je verwennen, geniet er maar van.
    Als je de grens over gaat wordt dat vast iets minder, maar ook daar zul je weer leuke,mooie mensen ontmoeten.
    Je wandelt ook nu in een mooie omgeving, eigenlijk is ons landje overal mooi. Maar deze tijd met de bloesems en de bladeren die tevoorschijn komen is wel prachtig.
    Succes vandaag en ik hoop dat het weer bij jou beter is dan hier. Liefs, Jan en Tinie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joop

Actief sinds 23 Maart 2016
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 106809

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 28 Juli 2016

Camino Santiago de Compostela

Landen bezocht: