Maandag 11 april 2016 - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Maandag 11 april 2016 - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Maandag 11 april 2016

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

11 April 2016 | Nederland, Deventer

Vandaag zal het een zonnige dag worden, dus de neus goed in de zonnebrandcrème gesmeerd.
Vannacht geslapen in Luttenberg, en tegenover het huis van Herman en Ineke staat een replica van de Lourdesgrot uit Frankrijk.
Dus even op de foto voor de grot.
Herman heeft mij weer even teruggebracht naar de route.
Om 8.45 uur vertrokken. Het klopt, het is zonnig, maar er staat een stevige wind, soms schuin, soms recht van voren.
Henk Broer zou zeggen: Goed, mien jong, dan ga je de goede kant op.
Henk heeft 2 jaar terug de camino gefietst, en heeft veel regen gehad en veel tegenwind.
Vandaag is de bestemming, Deventer.
Het was weer mooi om te wandelen langs de IJssel.
Overal bloesem aan de bomen. Geweldig!
Het was vandaag een korte tocht, ca. 18 km.
Om 13.15 uur was ik in Deventer.
Van mijn vrienden uit Blokzijl, Han en Kitty, heb ik deze overnachting gekregen, incl. diner, ontbijt en lunchpakket mee. Heerlijk!!!
Dus, nu aan tafel, en morgen weer verder.

• 11 April 2016 - 19:46

Bas:

Wat prettig dat je redelijk mooi weer hebt. Dat maakt het natuurlijk een stuk mooier. En wat fijn dat je vrienden zoveel voor je doen! Geniet van de avond!

• 11 April 2016 - 21:42

Geert Heetebrij:

Hallo Joop.
    De kop is eraf en het begin, na een uitbundig uitzwaaien, was met goed weer.
    Én met als gezellige attractie je dochter aan je zijde tot Hasselt. Gedeelde vreugd....
    Je hebt inmiddels weer een mooie tocht gehad langs de IJssel. Prachtig.
    Goede vaart verder met in gedachten 'Veranderen en ... 'plus de woorden van de H. Gerardus.
    Hg/Geert

• 11 April 2016 - 22:07

Jochem:

Klinkt als een relaxed dagje.

• 11 April 2016 - 22:48

Jan & Tinie :

Joop, geweldige ontvangsten door vrienden en heerlijk weer om te wandelen.
    Goede vaart en geniet !