Woensdag 18 mei 2016 - Reisverslag uit Arcy-sur-Cure, Frankrijk van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Woensdag 18 mei 2016 - Reisverslag uit Arcy-sur-Cure, Frankrijk van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Woensdag 18 mei 2016

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

18 Mei 2016 | Frankrijk, Arcy-sur-Cure

Vandaag gelopen van St-Cyr-les-Colons naar Arcy-sur-Cure.
Forse klimmetjes, diepe dalen. Één keer zo steil naar beneden dat ik niet gewoon kon lopen, maar zijdelings naar beneden moest.
Het was een pittige dag.
De gastvrouw was niet thuis, toen ik aan kwam. Maar er hing een briefje op de deur, en de sleutel onder de mat.
Vandaag een korte blog, ik ben moe, heb trek en zit er een beetje door.

Pelgrimeren is
lopend stilstaan bij de essentie van het leven.

Ricky Rieter

• 18 Mei 2016 - 18:56

Jochem:

Een korte blog geeft niet hoor. Neem je rust maar.
    Ik vind het sowieso knap dat je zulke lange verhalen kan typen op de mobiel.

• 18 Mei 2016 - 19:02

Joke Peter Kuiper:

Hoi joop elke dag even je blog lezen,zijn dan zeer benieuwd hoe het met je gaat, het is een hele onderneming.Geniet er vooral van maar las ook zeker rustdagen in ,want oververmoeid raken komt je reis niet ten goede.Het gaat je goed en wij genieten van je verslagen.groetjes van ons

• 18 Mei 2016 - 19:02

Joke Peter Kuiper:

• 18 Mei 2016 - 19:34

Bert & Rita:

Hallo Joop, het is heel leuk om elke dag je blog te lezen. Je hebt er al een heel stuk opzitten.
    Hou vol en hou je lichaam en je gezondheid in de gaten. We leven met je mee en blijven je volgen. Lieve groet van Bert & Rita

• 18 Mei 2016 - 20:04

Wilma Corporaal. :

Hallo Joop, het is zeker knap dat je zulke lange stukken kan schrijven. Is altijd mooi om te lezen. Zo kunnen we je mooi volgen. Pas goed op jezelf en luister naar je lichaam. Rust maar goed uit. Je doet het zo goed.
    Lieve groetjes.

• 18 Mei 2016 - 21:21

Geert:

Weet Joop, dat je in weinig woorden véél kunt zeggen.
    Ik proef dan ook, dat je je rust nodig hebt. Dus néém die!
    Doe ik hier ook soms, met m'n zes trappen.
    Denk aan die blauwe lucht en 'lichtvoetige' wolken.
    We merken, dat er véél schoons op je pad komt, je foto's ziende.
    Geniet daarvan!
    Bonne nuit!

• 18 Mei 2016 - 21:55

Heinvdk:

Wel leuk dat Bridgette voor een biertje heeft gezorgd Joop. We volgen jou iedere dag zeer nauwgezet Joop. Houd de moed er in en inderdaad: een kort verslag is ook eens prima. Zet em op hè!!

• 18 Mei 2016 - 22:56

Wim:

Hallo broer je hebt ons al heel wat laten lezen, en laten zien maar het gaat niet altijd over rozen he .
    Maar het zijn mooie foto s prachtige natuur en aparte gebouwen .En jou inzinking die je wel eens
    hebt zijn niet vreemd . We hebben een boek van Theo Kors uit Haarlem die hem ook heeft gelopen
    en had het zelfde als jouw en die liep hem ook uit.Dus doe je best Joop, en neem zo nu en dan
    een dag in de barg.We blijven je volgen Joop,groetjes uit Genemuiden.

• 19 Mei 2016 - 08:47

Toos:

Lieve Joop,dank voor je verhalen en prachtige foto s. Dat jij aan rust toe bent is niet zo verwonderlijk.
    Wat jij in een maand mee hebt gemaakt, daar doen wij jaren over. Maar je bent goed bezig en nu zoals Wim het zegt een dag in de barg. Geniet van al het moois om je heen. We blijven je volgen via de blog al zou ik best een kijkje willen nemen bij jou in het Franse land . Heel veel sterkte en wandelplezier. Lieve groet vanuit een zonnig Assen.

• 19 Mei 2016 - 10:46

Henk En Jacomien Broer:

Hallo Joop, we lezen iedere dag, onderuit gezakt op de bank, je verhalen..
    Mooie verhalen en mooie foto's. knap en petje af, je krijgt het iedere dag weer voor elkaar dat je te eten hebt, krijgt, en een plek om te slapen.
    Schiet je al op naar Vezelay? Daar moet je zeker gaan kijken!
    We hopen dat je nog veel mooie dingen onderweg tegenkomt en dat je blijft genieten.
    Wij blijven genieten van je verhalen.
    Hart.groet van Henk en Jacomien

• 19 Mei 2016 - 11:57

Harry:

Dag spirituele makker,

Vanuit onze vakantieplek in Chaam een "opkikkertje", prachtig en voedend jouw blog dat we te hooi en te gras lezen mede door beperkte WiFi. Zet 'm op was de aanmoediging die ik van m'n vader kreeg als ik het helemaal gehad had bij het binnenhalen van de hooi-oogst. Lieve groet, ook van Ina, Harry

• 19 Mei 2016 - 16:48

Joop:

Lieve mensen. Allemaal bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden. Henk en Jacomien, lees vandaag mijn blog.