Dinsdag 3 mei 2016 - Reisverslag uit Signy-l'Abbaye, Frankrijk van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Dinsdag 3 mei 2016 - Reisverslag uit Signy-l'Abbaye, Frankrijk van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Dinsdag 3 mei 2016

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

03 Mei 2016 | Frankrijk, Signy-l'Abbaye

Vandaag een rustdag. Afscheid genomen van Janny en van Jaco. Nu zal ik Jaco wel niet meer tegen komen. Met een dag of 3 / 4 ben ik in Reims, en dan scheiden onze wegen, hij slaat dan af richting Rome.
Vandaag genoten van de rust, de natuur en de zon, hoewel het nog een behoorlijk frisse wind was.
Het is een prachtig uitzicht over de vallei.
De wijngaard van Guy, 300 wijnstokken, normaal gesproken genoeg voor 300 flessen. Net genoeg voor eigen gebruik.
Mar het is dit jaar afwachten, want het heeft kortgeleden nog gevroren. Dit is niet goed voor de knop van de druif. Afwachten dus, waarschijnlijk zal de opbrengst lager zijn.
Guy is een boeiende verteller. Mooie gesprekken samen gehad.
Ik ben blij dat ik mijn rustdag hier heb gehouden, ipv in Rocroi.
Voor morgen heb ik gereserveerd bij een Hollands stel.

• 03 Mei 2016 - 19:30

Henrike :

Wat heerlijk pap een rustdag. Hier was de wind ook nog koud hoor. Hopelijk de komende dagen steeds een beetje beter. Leuke foto's, hierdoor nog meer beeld bij je schrijven. Heel leuk! Succes weer voor de komende dagen. We denken aan je. Dikste kus

• 03 Mei 2016 - 20:20

Janke Heetebrij:

Hallo Joop,
    Hier reactie van Janke (dochter van Henk en Annie uit Putten), vandaag was ik aan de poets en socialiseren bij mijn ouders en daar las ik een copie van je verslagen.
    Ik wens je succes met de komende weken.
    Ik ga je volgen.
    Groeten Janke

• 03 Mei 2016 - 23:13

Jan En Tinie Heetebrij:

Lieve broer, je hebt bijna alle weertypen wel gehad. En toch volhouden, top hoor.
    Geweldige natuur, prachtige foto,s en mooie gesprekken onderweg.
    Een kwart heb je erop zitten, wat tijd 1 maand, wat betreft de afstand ook?
    Succes broer, je gaat heel goed !
    Lieve groet, Jan & Tinie

• 04 Mei 2016 - 12:44

Gerrit En Herremijn Nijhuis:

Hallo Joop,

Gisteravond hadden we weer kringavond en Henk en Jacomien hebben verslag gedaan van jouw belevenissen en het afzien. Veel respect voor je doorzettingsvermogen en we hopen dat je het volhoudt.
    We blijven je volgen!

Groeten namens kring 8 Warnsveld

Gerrit en Herremijn Nijhuis

• 04 Mei 2016 - 21:43

Jan Dietz:

Beste Joop, leuk je blog weer te lezen. Ik lees dat je hebt geboekt bij een Nederlands stel. Is het misschien mogelijk om de adresgegevens/telefoonnummer te vermelden. Ik zoek namelijk nog overnachtingsadressen onderweg, want ik heb uiteindelijk toch maar besloten om mijn tent en rolrugzak (kar) in Belgie in Meerhout bij Mannu Dox (waar jij ook hebt overnacht) achter te laten en alleen met mijn rugzak door te gaan.

• 05 Mei 2016 - 19:00

Tonengemma:

Fijn dat je een heerlijke rustdag hebt gehad.Even bijtanken naarzo,n wandeltocht en wat je allemaal mee moet maken.wij gaan er met ons voor en we blijven je volgen Groetjes van Ton en Gemma

• 06 Mei 2016 - 14:22

Peter Joke Kuiper:

Wij volgen je,kijk elke even lezen hoe het met je gaat.wij hier in zwartsluis genieten van de sleepboot dagen en van het mooie weer en net hoor ik zeker tot volgende week dinsdag.joop het gaat je goed je bent een kanjer.veel succes met je verdere tocht.groetjrs peter joke kuiper