Dinsdag 28 juni 2016 - Reisverslag uit Hagetmau, Frankrijk van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 juni 2016 - Reisverslag uit Hagetmau, Frankrijk van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 juni 2016

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

28 Juni 2016 | Frankrijk, Hagetmau

Vanmiddag aangekomen in St.Jean-Pied-de-Port. De afgelopen dagen grote afstanden gelopen. Ik ben behoorlijk moe. Morgen een rustdag, ik ga dan een aantal zaken regelen, zoals naar de pedicure, kleren wassen, een aantal dingen kopen, een hoed, wasmiddel e.d. Maar vooral rusten. En de blog zal ik dan bijwerken, met informatie over de laatste dagen. Graag tot morgen. Nog enkele foto's van de aanmeldingen voor de refuge, veel Chinezen, Koreanen en overige nationaliteiten.

  • 28 Juni 2016 - 16:58

    Paul:

    Dag Joop, weer goed gedaan even een flinke prestatie neer gezet.
    Geniet morgen van je rust dag en groeten uit Steenwijk

  • 28 Juni 2016 - 21:56

    Els Van De Weghe:

    Dag Joop, Jij moet inderdaad behoorlijk grote afstanden hebben gelopen. Nu al in St Jean!!
    Tegenover het pelgrimsbureau van de foto ligt de voormalige lÉsprit du Chemin van Arno en Huberta. St Jean is de moeite waard om te blijven. En dan de pas over naar Roncevalles een van de mooiste stukken van de Camino. Heb ik in mijn hart gesloten.
    Morgen lekker uitrusten en dan genieten van een fabelachtig mooi landschap met mooie mensen.
    Lieve groet, Els.


  • 28 Juni 2016 - 22:14

    Jessy:

    Lieve Joop,

    Wat fijn om te lezen dat je ondersteund wordt door lezers en genieters van je blog.
    Zoals al via de app gezegd, niet stoppen, er komt wel een oplossing en....
    dat gebeurt dus ook. Geweldig toch.

    Terwijl jij steeds verder richting Spanje gaat, hebben wij in het noorden van Duitsland (voormalige DDR)
    gefietst. Ook heel mooi. Heuvel op en heuvel af in een prachtig gebied aan de Ostsee.
    Het was best pittig. Maar gelukkig lukte het nog op een gewone fiets.

    Vanavond je verslagen vanaf 19 juni gelezen. Om zo te voet gaan, soms langs ongebaande wegen.
    Mensen te ontmoeten, gedachten te delen, dat is zo bijzonder. Het was weer genieten van je "dagboek"
    en natuurlijk de mooie foto's.

    Nog een uitspraak van Michelangelo: DE ENIGE TRAP NAAR DE HEMEL DIE MIJN ZIEL KAN VINDEN LOOPT VIA DE SCHOONHEID VAN DE AARDE.

    Ik sluit af met een Keltisch gebed.

    De natuur lacht;
    dit is de vreugde waar ook mijn hart op wacht.
    De roep van de vogels is wild en vrij:
    herstel deze vrijheid ook in mij.
    Nieuw groen ontspruit uit dorre aarde;
    schenkt u mij frisheid , nieuwe waarde..

    Dag Joop, een lieve groet van ons beiden.
    Jessy

  • 29 Juni 2016 - 08:26

    Geert:

    Hallo broer. Een wijs besluit een rustdag te nemen. Je bent geen machine en vroeg of laat zou je jezelf toch tegenkomen.
    Neen, geniet van St. Jean, zoals Els al schrijft, de moeite waard.
    En doe 'je ding'. Moet óók gebeuren. Plús dat we natuurlijk uitzien naar je verhalen, je vreugden van de dag. A demain!
    fr.G.

  • 29 Juni 2016 - 11:23

    Dick:

    Joop,

    Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal. Toen wij naar Nederland vertrokken had je al uitgerekend dat je op 28 juni in St. Pied de Port zou zijn. Het is je gelukt. Als ik zo naar de foto's uit de refuge kijk is het wel een ander (drukker) beeld dan in de refuges in Frankrijk. Van mede- pelgrim ben ik nu volger geworden en met veel interesse lees ik je ervaringen. Ik denk overigens nog vaak terug aan die leuke weken die wij hadden. Veel succes verder en op naar Santiago.

    Dick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joop

Actief sinds 23 Maart 2016
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 106782

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 28 Juli 2016

Camino Santiago de Compostela

Landen bezocht: