26-03-2016 - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu 26-03-2016 - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

26-03-2016

Door: Joop Heetebrij

Blijf op de hoogte en volg Joop

26 Maart 2016 | Nederland, Wanneperveen

De afgelopen week geoefend met het lopen met de rugzak, gewicht 12 kg.
Ik probeer die nog wel iets lichter te maken, want er is een gouden pelgrimsspreuk:
"Alles wat je thuis kan laten is meegenomen!"
Ik heb twee langere tochten gedaan, op donderdag vanuit de Moespot naar Emmeloord, 17 km, en vrijdag's weer terug van Emmeloord naar Wanneperveen, 28 km.
Dit is is ook, ongeveer, de afstand die ik gemiddeld zal gaan lopen.
Het viel me niet tegen, maar mijn lichaam moet nog wel even wennen aan deze lichaamsbeweging.
Vrijdagmorgen heb ik gelopen in de regen, dus de poncho aan.
Weer een ervaring rijker.


  • 31 Maart 2016 - 09:54

    Geesje:

    Joop je hebt al heel wat oefeningen achter de rug.
    Het gaat je lukken. Veel succes!
    Groetjes
    Hein en Gé

  • 03 April 2016 - 08:24

    Wilma Corporaal. :

    Ik hoop dat het een hele mooie reis voor je wordt.
    Succes joop!!!

  • 08 April 2016 - 21:39

    Ina Ten Klooster:

    We wensen je een mooie bijzondere reis. We gaan je volgen via je blog.
    Succes Ben en Ina ten Klooster

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joop

Actief sinds 23 Maart 2016
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 106807

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 28 Juli 2016

Camino Santiago de Compostela

Landen bezocht: