Woensdag 6 juli 2016 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Woensdag 6 juli 2016 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Woensdag 6 juli 2016

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

06 Juli 2016 | Spanje, Logroño

Woensdag 6 juli 2016.
Van Torres del Rio naar Logroño, 20,5 km.
Temperatuur vandaag tot 38 graden.
Vanmorgen vroeg een prachtige zonsopkomst. Het was een prachtige tocht, heerlijk zonnig, een beetje wind en prachtige vergezichten. Het was genieten!!!
Vandaag een poos samen gelopen met Barbara en haar zoon, Lennart uit Rotterdam.
Mooi gesprek gehad met Barbara, je hoeft elkaar maar 5 minuten te spreken en het gesprek gaat meteen de diepte in. Heel bijzonder.
Ik heb wat foto's erbij gedaan van de bewegwijzering in Spanje, veel verschillende maar heel duidelijk. Hier kan je niet verdwalen.
Vanmiddag is Bas aangekomen waar ik 5 dagen mee ga lopen. Het is een feest om met mijn zoon te lopen.

In de ochtend al vroeg buiten
zien dat er aan de twijgen
druppels hangen als lampen
voelen dat er langs het pad
een groot zwijgen met mij meetrekt
en zelf stil te worden in het blanke licht
en dan de zon zien opkomen en weten
dat straks de druppels gaan vertrekken
naar hun onzichtbaar universum.

Catharina Visser

• 06 Juli 2016 - 19:28

Wim:

Hoi Joop en Bas
    Dit is zeker een bijzondere ontmoeting. Joop wel even een tandje terug
    nu met je zoon, Bas heeft er nog geen 1000 km op zitten.
    Maar het zal toch heel mooi wezen om zo met je zoon te lopen.
    We hopen dat het in ieder geval fijn wandel weer is om te wandelen.
    Verder wensen we jullie veel plezier,en we blijven je volgen.
    Groetjes Wim en Jannie.

• 06 Juli 2016 - 19:33

Jochem :

Mooi dat Bas er nu is. Doe rustig met die jongen aan. Hij is niet zo fit / getraind als jij.

• 06 Juli 2016 - 21:24

Geesje:

Joop wat fijn dat er vandaag een familielid bij je is gekomen.
    Je hebt ze zo lang niet gezien en vast ook wel gemist.
    Kunnen jullie gezellig bijkletsen tijdens het lopen.
    Vandaag weer prachtige foto's van de omgeving.
    Zo reizen wij ook een beetje met je mee.
    Het weer in Spanje is in ieder geval veel beter dan in Frankrijk.
    Wel warm, maar daar kun je goed tegen.
    Wij kijken weer uit naar je volgende verslagen.
    Hartelijke groeten vanuit Sint-Jansklooster
    Hein en Gé

• 06 Juli 2016 - 22:52

Monique Heetebrij:

Wat een ontzettend leuke foto zo samen met Bas, bijna niet te zien hoor dat jullie vader en zoon zijn ;-) Benieuwd naar de eerste verhalen van Bas op deze tocht. Veel plezier, succes en zet 'm op.

• 07 Juli 2016 - 11:26

Piet En Geke:

Wat leuk dat je nu een paar dagen met Bas kan lopen.
    We volgen je verslagen en prachtige foto's elke dag en hebben grote bewondering voor je doorzettingsvermogen vooral in Frankrijk. Zonder de taal te spreken kreeg je elke dag onderdak en eten. Met handen en voeten kom je een eind. Gelukkig is het weer nu ook een stuk beter en kan de poncho in de rugtas blijven. Wij wensen je heel fijne dagen met Bas.
    Hartelijke groeten uit De Sluus voor jullie alle twee. Piet en Geke

• 07 Juli 2016 - 17:24

Bas:

Nou, net de eerste dag erop zitten. Dat is redelijk goed gegaan voor mij, maar de echte test komt morgen en de dag erna. Die vader gaat als een trein. Heeft het nergens over. Ha ha ha. Een geoliede machine op maximaal rendement. Een hele speciale ervaring om een klein gedeelte met hem mee te lopen op zo'n speciale reis voor hem. Ik heb echt geluk. We maken er iets heel leuks van waar we het nog jaren over zullen hebben.

• 07 Juli 2016 - 18:23

Geert:

Na de 6e juli nu nog even de 5e. Prachtige dag zo te lezen En schitterende foto's, vooral de laatste, vader & zoon! Mooi toch?!
    Geert