Maandag 18 april 2016 - Reisverslag uit Middelbeers, Nederland van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Maandag 18 april 2016 - Reisverslag uit Middelbeers, Nederland van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Maandag 18 april 2016

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

18 April 2016 | Nederland, Middelbeers

Na het ontbijt, samen met Aly, ben ik vertrokken van 's-Hertogenbosch naar Middelbeers. Vandaag veel door de natuur gelopen, over zandpaden. Even buiten 's-Hertogenbosch door een natuurgebied, daarna door Vught, een prachtige plaats, overgaand weer in mooie natuurgebieden, langs vaarten en beekjes, over zandpaden. Vandaag veel mooie natuur gezien.
Ik heb me verkeken op de afstand. Volgens mijn gastvrouw, vanavond, heb ik minstens 35 km gelopen.
Om 9.00 uur vertrokken en om 17.00 uur in Middelbeers aangekomen.
Dit was tot dusver mijn langste wandeldag, 8 uur.
Morgen heb ik een afspraak bij een pedicure in Vessem, daar loop ik morgen naar toe.
Ik wil toch in Nederland nog even naar mijn likdoorn laten kijken.
Vandaag, in Vught, kreeg ik last van de middelste teen, van de linkervoet. Deze heb ik toen ingetaped, daarna ging het beter.
Maar ook hier wil ik morgen naar laten kijken.
Morgen een korte etappe, ca. 10 km, dus tevens een beetje een rustdag. Vanavond slaap ik bij Riny en Peter, in een soort B & B.

• 18 April 2016 - 20:53

Bas:

Wat een lange dag vandaag! Goed idee om een beetje rustig te doen morgen en dat de specialist naar je voet kijkt. Lijkt dat je vandaag een hele mooie daghebt gehad qua natuur. Stuur nog even wat foto's via Whatsapp, als je nog wat mooie hebt. Fijne dag morgen!

• 18 April 2016 - 21:09

Jochem:

Laatste APK voordat je de grens over gaat?
    Hopelijk de laatste kleine beurt tot aan de finish.

• 18 April 2016 - 22:48

Ton En Gemma:

Wat een lange dag voor jou is het vandaag geweest. Heel goed dat je naar de pedicure gaat en vraag e
    ventueel voor likdoornpleisters of seccound skin pleisters voor de voeten.
    Morgen heel veel succes en geniet.. even van de rustige dag.
    Lieve groetjes Ton en Gemma

• 19 April 2016 - 18:21

Anneke Oostenbrink:

Hoi Joop

Neem je rust morgen en forceer het niet! Weer een mooi verhaal.
    Warme groet
    Anneke

• 19 April 2016 - 18:46

Geert:

Wat een heerlijke droge humor heeft die zoon van jou toch!
    En hopelijk heb je gedacht aan het advies van Ton & Gemma tav pleisters enzo. Sterkte in ieder geval.
    't Was een lange dag gisteren, maar hopelijk wel een mooie zo te lezen.
    En zo te lezen was het ook goedtoeven bij Aly in 'het bos van de hertog'.
    Vandaag dus een rustig dagje (apk).
    Houd je haaks en mokumse groet. gh

• 19 April 2016 - 19:48

Arlette:

Hoi Joop,
    Wat een leuke ontmoeting dat we tegelijk voor de Pelgrimshoeve stonden en wat een kadootje voor jou dat je gezellig bij onze groep kon aanschuiven.........Mooie dingen vandaag gehoord, gezien en gevoeld.
    Ik ga je zeker volgen en wie weet komen we elkaar onderweg nog tegen voor koffie met een kaakje bij de bus van Theo!
    Wens je een prachtige reis toe en weet zeker dat het gaat lukken!
    Voor mij duurt het nog 4 weken voordat we naar St. Jean vertrekken, maar heb er ook ontzettend veel zin in!
    Buen Camino

• 19 April 2016 - 20:28

Hein:

Joop, leuk om je verhalen te lezen, sterkte met de blessures en kom op: je kunt het!
    Roelien & Hein.