Donderdag 21 april 2016 (MIJN VERJAARDAG!!!!!) - Reisverslag uit Meerhout, België van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Donderdag 21 april 2016 (MIJN VERJAARDAG!!!!!) - Reisverslag uit Meerhout, België van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Donderdag 21 april 2016 (MIJN VERJAARDAG!!!!!)

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

21 April 2016 | België, Meerhout

Lieve mensen,
Allemaal ongelooflijk bedankt voor jullie lieve felicitaties.
Geweldig om dat hier in Belgie mee te maken. Er is hier geen wifi, maar ik mag even de computer gebruiken van Mannu en Linda, hier slaap ik vannacht. Ik drink al wel een glas wijn, terwijl ik dit schrijf.
Ik heb vanmorgen de envelopjes geopend van Rianne, Sas en van Wilma.....
Geweldig!!!!!! Wat hartverwarmend om zo wakker te worden bij de broeders van de Norbertijnenabdij in Postel.
Wat ongelooflijk lief!!!!!
Ik zal jullie bijdragen later gebruiken want vanavond eet ik bij Mannu en Linda. Ook met hun zal ik het glas heffen op mijn verjaardag, met jullie in mijn gedachten en in mijn hart.
Als ik weer wifi heb zal ik weer verslag doen van mijn reis.
Onderweg komen er regelmatig voorbijgangers naar me toe, ze herkennen mij aan de schelp, en vertellen mij van hun belevenissen van hun camino. Over het algemeen hebben ze een deel van de camino gelopen of gefietst. Ze hebben er al veel bewondering voor dat ik het onderneem vanuit Nederland.
Lieve mensen, drink, als je wilt, vanavond een glas op mijn verjaardag, en op het slagen van mijn camino. PROOST!!!!!!
Nogmaals dank voor jullie lieve felicitaties, in wat voor vorm dan ook.
Een lieve groet, Joop


  • 21 April 2016 - 18:17

    Peter Joke Kuiper:

    Joop van harte gefeliciteerd met deze dag,wij wensen jou een goede tocht toe en wensen met je mee dat je hem mag volbrengen,maar geniet vooral van al je belevenissen en de leuke ervaringen die je onderweg tegen komt.
    Een hele warme groet van uut de sluus.

  • 21 April 2016 - 18:19

    Jochem:

    Gefeliciteerd!
    Geniet ervan. Wij zullen er vanavond zeker één op drinken.

  • 21 April 2016 - 18:40

    Piet En Geke:

    Hallo Joop, van harte gefeliciteerd met je 63e verjaardag. Wij wensen je een goede reis. We zijn zelf natuurlijk veel in België geweest, met het schip, het is er heel plezant zegt de Belg hè. Geniet er van. Hartelijke groet Piet en Geke

  • 21 April 2016 - 18:46

    Philip Corporaal:

    Dag Joop, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. nog een mooie avond gewenst en ook wens ik je nog een verdere goede reis toe.

  • 21 April 2016 - 18:55

    Arlette:

    Feliz Cumpleaños Joop om vast aan het spaans te wennen!

  • 21 April 2016 - 19:07

    Marjan Schipper:

    Lieve Joop,
    Van harte gefeliciteerd en proost op vandaag!

  • 21 April 2016 - 20:10

    Rita & Bert:

    Hallo Joop,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog een mooie dag van.
    Geniet van je verdere reis door dat mooie België en hopelijk ontmoet je daar ook weer leuke mensen, jou kennende is dat geen probleem.
    Wij genieten thuis van jou verhalen en blijven je volgen.
    Vanaf hier een hartelijke groet.

  • 21 April 2016 - 20:57

    Marianne:

    Ome Joop, van harte gefeliciteerd! We wensen je voor nu nog een fijne avond, en voor de komende tijd: een goede reis/tocht! De blogs zijn leuk om te lezen, we blijven (je) volgen!

    Groeten,
    Arjen & Marianne (en kids)

  • 21 April 2016 - 21:44

    Jopie En Wim:

    Hallo Joop , Ook wij willen ons aansluiten in de rij van allen die jou feliciteren. Van harte geluk gewenst en nog veel goede en gezonde jaren gewenst samen met allen die jou lief zijn. Wij wensen jou ook een voorspoedige voortzetting van jouw reis en blijven je volgen.
    Hartelijke groet, Jopie en Wim,

  • 21 April 2016 - 21:47

    Marleen Heetebrij:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad.

  • 21 April 2016 - 22:45

    Adriaan En Bouwien Roskam:

    Dag Joop.

    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je hebt de vaart erin zeg.We hadden zondag voor het laatst gelezen

  • 21 April 2016 - 23:12

    Ben En Ina:

    Joop hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. We waren dinsdag en woensdag in den Bosch. In de st. Jan hadden we het bijzondere gevoel dat jij daar een paar dagen eerder was geweest. Goede reis verder.

  • 21 April 2016 - 23:22

    Willemien:

    Dag ome Joop! Op de valreep nog

  • 21 April 2016 - 23:29

    Willemien:

    De rest stond er dus niet meer bij.......maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst! Goede reis verder! !
    Hartelijke groeten,
    Arend & Willemien en kids van der Vegt (-Heetebrij)

  • 22 April 2016 - 09:27

    Ton En Gemma:

    Hi Joop van harte gefeliciteerd met je verjaardag wehebben een glaaske eropgedronken .we wachten rustig af wanneer het bloc weer geopend is .Heel goede wandeltochy en geniet van de mensen en natuur om je heen.liefs Ton en Gemma

  • 22 April 2016 - 19:35

    Harry & Ina:

    Dag Joop,

    Alsnog sluiten wij ons graag aan bij de goede wensen aan het begin van jouw nieuwe levensjaar. Van harte! We hebben tot nu toe jouw wedervaren niet gevolgd door allerlei andere toestanden en hopen dat jij het goed maakt. Vanzelf lezen we nog terug wat er zoal is gepasseerd op jouw reis. We wensen je goede moed en een energieke voet! Liefs, Ina en Harry

  • 22 April 2016 - 20:41

    Geert:

    Inmiddels heb ik je op drie verschillende manieren gefeliciteerd. Dat doe ik dus nu niet meer.
    We moeten niét overdrijven.
    Maar heel mooi, dat er zo met je wordt meegeleefd. Goed om dit alles te lezen.
    Mooi vond ik, dat je een goede tijd bij de Norbertijnen hebt gehad. Hoewel ik de orde wel ken, ben ik er nooit geweest. Mijn 'thuiskomst' was/is meestal bij de Benedictijnen.
    Tot nu toe blijk je een mooie route te lopen, gedachtig de natuur en de mens.
    Goed dit te volgen en blijf ervoor openstaan.
    Vanuit m'n torenwoning in Mokum een hart.gr. / Geert

  • 22 April 2016 - 23:27

    Sylvia:

    Van Harte Joop.
    Een verjaardag om nooit te vergeten.
    Groet Sylvia
    Goede reis verder

  • 23 April 2016 - 18:54

    Jessy En Jan Heetebrij:

    Lieve Joop,

    21 april was je verjaardag. Een nieuw levensjaar. Een geschenk. Je hebt het ontvangen en jij mag dit uitpakken en dan kijken wat je ermee doet. Gefeliciteerd
    Wij zijn weer thuis van een mooie reis door Portugal. Veel gezien.
    De bedevaartsplaats Fatima heeft veel indruk gemaakt. De pelgrims gingen op de knieën hun laatste kilometer. Een kerk waar 8000 mensen in konden....
    Je reisverslag is prachtig om te lezen. We wensen je nog vele goede reisdagen toe die uiteindelijk tot het door jou gestelde doel leiden. Elke stap komt dichterbij.
    Een lieve groet uit Hoogeveen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joop

Actief sinds 23 Maart 2016
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 106723

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 28 Juli 2016

Camino Santiago de Compostela

Landen bezocht: