Woensdag 20 april 2016 - Reisverslag uit Postel, België van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu Woensdag 20 april 2016 - Reisverslag uit Postel, België van Joop Heetebrij - WaarBenJij.nu

Woensdag 20 april 2016

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

20 April 2016 | België, Postel

Lieve lezers van mijn blog,
Tot mijn spijt is het een korte blog.
Ik ben inmiddels in België, in de Norbertijnerabdij Postel, en daar is geen wifi. Dus ben ik naar de Taveerne gegaan, waar wel wifi is, maar nu ben ik mijn opschrijfboekje vergeten, waarin mijn notities staan.
En ik heb ook niet zoveel tijd meer, anders kan ik niet meer naar binnen in de abdij. Morgen hoop ik weer wifi te hebben, dan hoor je de belevenissen van vandaag en morgen.
Nu eerst oudejaarsavond houden.
Ik heb enkele envelopjes mee gekregen voor mijn verjaardag.
Ze liggen al op bed om ze morgen te lezen. Spannend!!!
Tot morgen.

• 20 April 2016 - 22:13

Jochem:

De zoektocht naar wifi zal wel blijven nu je in het buitenland zit.
    Geniet van je oudejaarsavond!

• 20 April 2016 - 22:27

Ysha:

Lieve Joop, geniet van je "oudejaarsavond" en van harte gefeliciteerd met je geboortedag morgen. We zullen een borrel op je gezondheid drinken en op een voorspoedig en inspirerende reis. Liefs

• 21 April 2016 - 08:26

Jan En Tinie:

Goedemorgen Joop, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een bijzondere dag voor jou, zo heb je je verjaardag nog niet vaak gevierd. Een hele fijne dag gewenst en alle goeds voor de komende periode.
    Je hebt ons landje achter je gelaten en dat is goed gegaan, beetje voetenwerk nog afgewerkt, maar hopelijk gaat het nu verder goed.
    Mooi om zo te lopen in die prachtige natuur. En je gaat alleen op stap, maar ontmoet zo weer wandelaars die ook op pelgrimstocht zijn, heel mooi.
    Geniet ook deze dag en je weet nooit wat er vandaag weer op je pad komt. Verjaardagsknuffel komt later, liefs, Jan en Tinie

• 21 April 2016 - 08:39

Jacomien Broer:

Joop, van hate gefeliciteerd met je verjaardag.
    We wensen je een fijne wandeldag, we zullen het vanavond weer lezen hoe je de dag gevierd hebt. hart.groeten van Henk en Jacomien

• 21 April 2016 - 09:51

Wim En Jannie:

Joop van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en wensen je nog vele gezonde jaren.
    Je verjaardagsknuffel is onderweg we hopen dat het over komt, het heeft met je geboortejaar temaken.
    Verder wensen we je een fijne dag toe.Groetjes Wim en Jannie

• 21 April 2016 - 10:10

Geesje:

Goedemorgen Joop
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wij wensen je vanuit "De Halle" nog vele gelukkige en gezonde jaren en natuurlijk vandaag
    veel wandelplezier; je hebt er in ieder geval mooi weer bij.
    Iedere dag kijken we uit naar jouw reisverslag. Interessant wat je allemaal beleefd en wat een
    prachtige natuur in Nederland. Hopelijk gaat het met de voeten na de pedicure wat beter.
    Soms ben ik wel een beetje jaloers, want het lijkt mij ook geweldig, maar doen is iets anders.
    Jij doet het in ieder geval wel en je hebt al 1 land gehad. In België doe je vast weer andere
    ervaringen op. We horen weer.
    Nog een heel fijne dag en de hartelijke groeten
    Hein en Gé van Dalen

• 21 April 2016 - 10:54

Herman Holtmaat:

Joop,
    van harte ook namens Antje.
    Geniet van je verjaardag.
    Herman

• 21 April 2016 - 11:23

Han En Kitty Van Der Eerde:

Lieve Jarige, van Harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Wie weet wordt je vandaag op zo'n verrukkelijk Belgisch Abdijbiertje getracteerd ( of misschien al op je oudejaarsavond ?) . We zijn benieuwd hoe je vandaag gevierd hebt en drinken vanavond bij kaarslicht een glaasje op jouw geluk, gezondheid en 'De Tocht' ! met groet, kus en embrasse wensen we je een voorspoedige voortzetting, Han en Kitty

• 21 April 2016 - 12:26

Herman Korenromp:

Joop ,
    Van harte proficiat met je verjaardag.
    Het likjkt mooi weer te zijn voor de tocht vandaag. Veel plezier en vanaf een wijntje op je verjaardag.
    Wij doen dat bij Frans en brengen dan een toast uit op jouw geluk en een voorspoedige tocht.
    Herman.

• 21 April 2016 - 13:40

Toos:

Dag geliefde broeder,
    Van harte gelukgewenst met deze dag,jouw geboortedag. Wij wensen je nog veel gezonde, gelukkige en goede jaren toe. Verder natuurlijk een heel fijne reis naar Santiago. Ben benieuwt wat je allemaal weer meemaakt. Heb een fijne en feestelijke dag vandaag en vanuit het zonnige Assen een lieve groet.
    Ben en Toos

• 21 April 2016 - 16:19

Anneke Oostenbrink:

Van harte gefeliciteerd Joop. Ik hoop dat dit nieuw levensjaar jou brengt wat jij wenst. Proost!

Warme groet
    Anneke

• 21 April 2016 - 17:09

Greetje De Weger:

Hoi Joop,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hier is het fantastisch mooi weer, hopelijk is het bij jou ook een feestelijke zonnige dag. Ik wens je een mooi rijk jaar! Daar ben je vast al aan begonnen vandaag.
    liefs, Greetje